L tem di trasporc l é n muie senester da tor dant, ma proprio chiò se jia l davegnir de la region alpina e dolomitana. Ge vel vijion, programazion strategica, renunzia al populism che troa consens sorì tel fèr su de neva strèdes. Ge vel na clas politica che no peissa a la litazions ma a la robes da fèr ti diesc egn che vegn e che capesce che l problem del trafich l ponta via da n muie più dalonc.
L é paroles de
View the embedded image gallery online at:
https://www.lausc.it/atualite/19381-la-proponetes-de-transdolomites-per-se-mever-te-la-dolomites#sigProId20052fcd9d
https://www.lausc.it/atualite/19381-la-proponetes-de-transdolomites-per-se-mever-te-la-dolomites#sigProId20052fcd9d
L problem del trafich – spiega Girardi - cogn esser vardà a n livel più lèrch, ajache i ghesć che rua te noscia val i vegn da la Tèlia, dal rest de la Union europeèna e del continent. L é chiò che se cogn analisèr l problem e meter dant la soluzions. A chest se jonta i besegnes di sentadins che vif dut l an l problem de la mobilità e che se troa ades a cogner ge fèr front al cost di carburanc che pesarà semper de più sui bilanzes de la families.
De più su La Usc stampèda de vender ai 29 de oril. (MCI)