Dancà y da na pert

Data

05 de november 2021

Galaria retrac

Grandeza scritura

riduci dimensione font aumenta la dimensione del font

Social

FacebookTwitterGoogle Bookmarks
Sta setemana se l aon ciacolada col joven anpezan Mattia Dimai Lustro, che l studia a l'università e per deventà maestro de schi
Bondì Mattia, ce posto ne contà de ti?
Mattia Ai inom Mattia Dimai Lustro e ai disnuof agn. Faje l prim an de università e studie ingegneria a Trent: n pi son darè a fà l cors per deventà maestro de paslonch e incia l cors per deventà socoridor de la Cros Biancia. Davan de jì a l'università inveze ai fat l liceo classico a San Vido de Ciadore.

Come te ciateto a l'università?
Me ciate pulito, ma ai apena scomenzé e no ai ncora n idea completa del ambient univer­sitario. Le leziogn le fon dute n prejenza come davan dal Covid, ma se un l vol l pol se le vardà da dalonz: a mi la m'é juda incia pulito ajache ai finì la scola n an davant e alora ai fat puoch inse­gnament da dalonz.

Come asto fat a finì la scola n an davant?
Ai fat i ultimi doi agn n un, con na formula che se ciama »scurtà per merito«. Praticamente i stu­denc che à na zerta media, che l à da ester pi auta del 8 n cuarta e senza degun voto sota l 7 nte le pagele del prim, secondo e terzo an, i pol domandà de fà la matura »scurtada«: i studia da soi l programa del cuinto an intan che va al cuarto, e i fà la matura coi studenc del an davant. L é difizile zafié a fà cujì ajache l é da avè bù semper de bogn voti duc i agn: ai provà a vede se l eva auter jovegn che abe fat la medema roba n Italia ma i eva davero de puoz, l é na rarità. Mi ai dezijo de provà, la é juda pulito e son vignù fora con 95, e donca son content. (Intervista de Martino Pezzei)

De plu tla edizion stampeda de La Usc di Ladins o sun l e-paper a paiament www.lausc.it/e-paper

Galaria retrac