L Cianton de la Union

Data

30 de otober 2021

Galaria retrac

Grandeza scritura

riduci dimensione font aumenta la dimensione del font

Social

FacebookTwitterGoogle Bookmarks
Ajache no s’à pudù se binà st’ansuda gauja l’emergenza da Covid-19, l president de la Union dei Ladign da Col Carlo Agostini l ciama ite duc i sozi per l’assemblea ai 6 de novembre nte le vege scole da Col, da le zinch dadoman per la prima convocazion e da le 6 dadasera per la seconda. L é nezessario difati se binà alamanco na ota al an per l’aprovazion del bilanz consuntif del an passà e de chel de previjion de sto an, e per ester informai de chel che fà chi auter protagonisć del mondo ladin, l Istitut Cultural Ladin Cesa de Jan e de la Union Generela di Ladins dles Dolomites. L orden del di sarà chest:
  1. Lieje e dì se va ben l verbal del ultimo viaz che s’aon binà;
  2. Aprovazion del bilanz consuntif del ann 2020;
  3. Aprovazion del bilanz de previjion del ann 2021;
  4. Atività de la Union Generela di Ladins dles Dolomites, del Istitut Cultural Ladin Cesa de Jan e la raprejentanza de le comunità de Souramont nte l’Euregio;
  5. 5. Eleziogn del nuof diretif de la Union, fat da zinch persone;
  6. Se l é valch de auter da arjonje.
  7. Ajache nte sta ocajion ven incia rinovà l diretif, l President l prea chi che abe voia de se impegné per la gauja ladina de dà suo inom, per podè jì semper inavant. Per l secondo viaz à da ester almanco catordesc sozi parceche l’assemblea la siebe valida: preon chi che no pol ester de i fà delega a n auter sozio. Per podè partezipà a la sentada vignarà domandà l Green Pass: chi che no l avesse ma che i vol partezipà i pol l fà savè per temp e i podarà se colegà da dalonz per ester prejenc.

Galaria retrac