Da logo a brand, l é chesta la miscion per l an 2026 de l’ApT de Fascia. ‘Brand’ la parola chief che vidarà l pian operatif de l’Azienda per l Turism acioche la reputazion coletiva de la destinazion vegne realisèda travers chel che vegn dit, ma soraldut travers chel che vegn fat e coche l vegn fat. N pian che é stat prejentà tel detai en ocajion de la radunanza di sozi chiamèda ite en jebia ai 27 de november tel PalaDolomites de Ciampestrin. L president Fausto Lorenz e l diretor Nicolò Weiss é jic ite ti ponc de forza e de deboleza de la val, te chel che vegn emprometù e chel che enveze sozede dalbon; e chiò l diretor à fat referiment al trafich, a la coudes, ai camper dutintorn, al servije de trasport pubich da poder miorèr.
Se pel lejer dut su La Usc nr 47 dai 5 de dezember, che se pel troèr ence te la boteighes de sfoes. Sul sit se per fèr l abonament al e-paper per aer azes vigni vender a dut l sfoi sul fonin, tablet o computer.
(Monica Cigolla)
Ambient, sport e cultura tel pian operatif de l’ApT
I sozi à aproà l bilanz de previjion del 2026 de beleche 10 milions de euro. Per l invern na trentina de troes batui per jir a pe su la neif dintorn i paijes e enlongia la Veisc
Galaria retrac
View the embedded image gallery online at:
https://www.lausc.it/valedes-ladines/fascia/30876-ambient-sport-e-cultura-tel-pian-operatif-de-l-apt#sigProIdef75795f08
https://www.lausc.it/valedes-ladines/fascia/30876-ambient-sport-e-cultura-tel-pian-operatif-de-l-apt#sigProIdef75795f08




