Mencia na rei de mobilità integrèda

Data

08 de setember 2025

Galaria retrac

Grandeza scritura

riduci dimensione font aumenta la dimensione del font

Social

FacebookTwitterGoogle Bookmarks
Massimo Girardi, president de Transdolomites, envia i imprenditores à pissèr a n sistem che ciole fer e impianc descheche vegn fat tel Sudtirol con la card de mobilità.

»92 milions de passajes declaré del 2024, semper più jent sa mont, besegn de regoles e de limic, l é paroles che engaissa l debatit mediatich sul turism del 2025. Dut chest zenza pissèr a n sistem organich de mobilità che porte a n vero sistem de intermodalità per na oferta inovativa te la valèdes ma soraldut per poder les arjonjer con mesi alternatives al auto e coscita n tor demez da la strèdes più che l é meso.« L é paroles de Massimo Girardi, president de Transdolomites, che tol posizion con n comunicat su la mencianza de vijion de na mobilità adatèda ence en previjion de la Olimpiades del an che vegn. 
»A livel european l é stat envià via l projet Starline con n investiment pervedù de passa 500 miliarc de euro per coleèr la capitales con na ferata de auta velozità; amò apede te vèlch an, del 2032, vegnarà avert l tunel de Basa del Prener che smendrarà debel i tempes de viac te duta l’Euregio. Ma zachei te la valèdes de la Dolomites se n adajel de chest? Somea de no. Con la mobilità del davegnir, semper più outa al fer, la valèdes doventarà l col de la bocia.

Se pel lejer dut su La Usc nr 34 dai 5 de setember, che se pel troèr ence te la boteighes de sfoes. Sul sit www.lausc.it se per fèr l abonament al e-paper per ciapèr vigni vender l pdf a cèsa.


 (MCI)