»92 milions de passajes declaré del 2024, semper più jent sa mont, besegn de regoles e de limic, l é paroles che engaissa l debatit mediatich sul turism del 2025. Dut chest zenza pissèr a n sistem organich de mobilità che porte a n vero sistem de intermodalità per na oferta inovativa te la valèdes ma soraldut per poder les arjonjer con mesi alternatives al auto e coscita n tor demez da la strèdes più che l é meso.« L é paroles de Massimo Girardi, president de Transdolomites, che tol posizion con n comunicat su la mencianza de vijion de na mobilità adatèda ence en previjion de la Olimpiades del an che vegn.
»A livel european l é stat envià via l projet Starline con n investiment pervedù de passa 500 miliarc de euro per coleèr la capitales con na ferata de auta velozità; amò apede te vèlch an, del 2032, vegnarà avert l tunel de Basa del Prener che smendrarà debel i tempes de viac te duta l’Euregio. Ma zachei te la valèdes de la Dolomites se n adajel de chest? Somea de no. Con la mobilità del davegnir, semper più outa al fer, la valèdes doventarà l col de la bocia.
Se pel lejer dut su La Usc nr 34 dai 5 de setember, che se pel troèr ence te la boteighes de sfoes. Sul sit www.lausc.it se per fèr l abonament al e-paper per ciapèr vigni vender l pdf a cèsa.
(MCI)
Mencia na rei de mobilità integrèda
Massimo Girardi, president de Transdolomites, envia i imprenditores à pissèr a n sistem che ciole fer e impianc descheche vegn fat tel Sudtirol con la card de mobilità.
Galaria retrac
View the embedded image gallery online at:
https://www.lausc.it/atualite/30288-mencia-na-rei-de-mobilita-integreda#sigProId277d956b4c
https://www.lausc.it/atualite/30288-mencia-na-rei-de-mobilita-integreda#sigProId277d956b4c