N consorz turistich ungol ntra Reba e La Rocia: utopia a l’ombria dei ciampanis o strada da podei tò? La proposta plù da tazón vignuda fora da l’enrescida »Arabba – Marmolada 2030« l’é stada proprio chësta. N realté le prospetive ipotizade i é stade tre: lascé dut coche l é, dassën sconsiada dai tecnizi de »Kohl & Partner«, resté doi destinazion turistighe despartide, ulache ogniuna pensa al suo svilup e organizazion turistiga, ma ven creada na colaborazion per fé marketing auna sot a nen »brand« sol (forsci chëla plù realistiga da podei porté ennavánt) o come dit, na fujion turistiga co la creazion de na sola associazion e organizazion turistiga , che ence dal pont de veduda legal, la laora sot a nen sol »brand«.
Deplù te la edizion dl vender, 29 de setember.
Consorz unich: Grones, »vedón«, De Bernardin, »percié no«
Le opinion dei doi Capicomuns