Samuel, n balarin fascian te l’Estonia National Ballet

Data

04 de agost 2020

Galaria retrac

Grandeza scritura

riduci dimensione font aumenta la dimensione del font

Social

FacebookTwitterGoogle Bookmarks
Se concretisea pian pian l’ensomech del joen da Soraga che con forza e determinazion l se à diplomà a la Tanz Akademie de Zurigo
Si eies sgalizea de na lum rara e l’esprescion del vis l’é chela de la contenteza. No serf tante de parole per entener la pascion che l’à tel cher, Samuel Pellegrin da Soraga, clas 2001. L’é chela per l balet classich, na pascion nasciuda jà da canche l’era pìcol e l jìa amò a la scola popolara, che dapò la é cresciuda tel temp e l’à ciapà forza.
Cognosce Samuel da la scolina e posse testimoniar che l balet classich l’é semper stat so pensier fis. L volea doventar balarin e n balarin l’é doventà. La strada é stata longia e ria percheche l’à cognù jir jà da pìcol fora de ciasa e se usar a star te n’autra familia. E far sacrifizies, per chel che varda le amicizie, le feste, l leam co la comunanza. 
No l’é stat sorì per n tous dal carater spavech desche Samuel, ma la determinazion a arjonjer sie obietives l’é stat la spenta per jir sorafora ogne moment rie. E n’é stat, momenc canche chi eies che ades spriza lum se à empienì de lagreme.
Aon scontrà Samuel te vidor de sie hotel a Soraga e l’é stat desche veder n film a velozità dopia, cinch egn passé te n sgol da canche proprio sun chest sfoi dajaane la bela neva che l’era stat ametù a la Tanz Akademie de Zurigo. E ades l’é ruà l diplom.
Ma chesta no l’é la soula bela neva. Con doman, col prum de aost, Samuel ponta demez per Tallin olache l va a far part de l’Estonia National Ballet.
Ma tiron endò la pelicola e se fajon contar da Samuel coche la é jita.

Podede troèr l'intervista entrìa su La Usc 30 de vender ai 31 de messèl  (Monica Cigolla)