La scontrèda é stat averta da Cristina Donei e Martina Pederiva de la Neva UAL che à metù dant i entendimenc de chesta scontrèdes, apontin chi de tor dant duta la prospetives projetuèles sun desch per no se serèr nesciun usc.
View the embedded image gallery online at:
https://www.lausc.it/valedes-ladines/fascia/15352-mobilita-te-fascia-che-volone-fer#sigProIdf97a504762
https://www.lausc.it/valedes-ladines/fascia/15352-mobilita-te-fascia-che-volone-fer#sigProIdf97a504762
»Ti ultimes egn l’é stat envià via n muie de studies e projec per ruèr a troèr fora la soluzions miores de mobilità sui teritories de la valèdes de la Veisc – à dit Gilmozzi – e de coleament con la arees dintornvia. L projet del Bus Rapid Transit l’é l prum vèrech de n prozes che perveit la realisazion de la circonvalazions programèdes tel Pian Stralcio de Fascia e la evoluzion del medemo BRT te na metrotramvia.«
Gilmozzi à spiegà che l projet del BRT, che fossa creèr corsìes dedichès a la corieres (olache l’é l met de l fèr dinlongia l stradon, autramenter vegn metù jù i semafores che lasce passèr inant i mesi publics) no é en contast con la ferata e nience con la circonvalazions. L’é l pont de partenza per mudèr la mentalità de la jent che cognessa se usèr a lascèr l’auto a cèsa e se mever de più coi mesi publics, descheche per auter vegn jà fat te n muie de paijes de l’Europa. »L BRT amò apede – à dit Gilmozzi - l’é n projet zenz’auter manco da impat che l’autra soluzions metudes sun desch, l consentissa n sacrifize mender de teritorie e l costassa n muie de manco.«
La jent à dit la sia travers la chat de Facebook e de YouTube, n muie i comenc de contra al projet del BRT, che creassa amò più coudes de auti, con entesseament maor e soraldut percheche te Fascia no l’é post daperdut per fèr la corsìa preferenzièla e donca chesta soluzion portassa ben pec vantajes.
BRT, ferates, circonvalazions, coleamenc a fun: la discuscion va inant e la scontrèdes de la Neva UAL ence.
De più sun chest argoment su La Usc stampèda de en vender ai 16 de oril.
(mci)